|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

حضور مدیرعامل و کارکنان آب منطقه‌ای لرستان در اجتماع نیروهای مومن انقلابی

اجتماع نیروهای مومن انقلابی بر پایه بیانیه گام دوم انقلاب و در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی برگزار گردید.

  اخبار شرکت
  23 مهر 1401
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان عنوان کرد:

تعداد ۱۵ سد بزرگ در محدوده جغرافیایی لرستان در دست ساخت یا بهره برداری است

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای لرستان، رضا میرزایی در پاسخ به سوال خبرنگار ما، که برخی می‌گویند سدهای استان لرستان چند تا حوضچه اند و سد بزرگ محسوب نمی شوند، اظهار داشت: طبق تعریف استاندارد icold (کمیسیون بین المللی سدهای دنیا) تمام سدهایی که ارتفاع آن ها بیش از ۱۵ متر و حجم مخزن آن ها بیش از یک میلیون متر مکعب باشد، جز سدهای بزرگ محسوب می‌شود و لذا کلیه سدهای ساخته شده یا در دست ساخت وزارت نیرو در استان لرستان از سد کزنار گرفته (با ارتفاع ۲۶ متر و حجم مخزن یک میلیون متر مکعب) تا سد بختیاری (با ارتفاع ۳۲۵ متر و حجم مخزن ۵ میلیارد و ۱۵۹ میلیون مترمکعب) جزء سدهای بزرگ محسوب می شوند.

  اخبار شرکت
  6 مهر 1397

با ارائه مستندات، توجیهات منطقی و همدلی می‌توان مشکل تخصیص آب استان را حل کرد

مدیرعامل آب منطقه ای لرستان عنوان کرد: با ارائه مستندات، توجیهات منطقی و همدلی می‌توان مشکل تخصیص آب استان را حل کرد.

  اخبار شرکت
  5 مهر 1397
همزمان با عاشورای حسینی

گزارش حضور رضا میرزایی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان در عاشورای حسینی همگام با سایر اقشار مردم ولایت مدار خرم آباد

گزارش حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان در عاشورای حسینی همگام با سایر اقشار مردم ولایت مدار خرم آباد

  اخبار شرکت
  30 شهریور 1397

پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان لرستان به مناسبت روز خبرنگار

تقویم ایران اسلامی در 17 مرداد ماه به پاسداشت تلاشگران عرصه نشر و بیان حقایق در چارچوب خبر، به نام روز خبرنگار مزین گشته است.

  اخبار شرکت
  17 مرداد 1397
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان

آغاز عملیات اجرایی سد مخزنی مخملکوه و خرم آباد در نیمه دوم سال 97

رضا میرزایی از آغاز عملیات اجرایی سد مخزنی مخملکوه و سد زیبا محمد خرم آباد در نیمه دوم سال ۹۷ خبر داد

  اخبار شرکت
  6 مرداد 1397
در نشست با خبرگزاری ها و پایگاه خبری لرستان

گزیده سخنان میرزایی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای لرستان، رضا میرزایی در خصوص اقداماتی که جهت جلوگیری یا کاهش سطح زیر کشت محصولات آبدوست توسط شرکت آب منطقه ای لرستان انجام شده است، اظهار داشت: شرکت آب منطقه ای لرستان در برخورد با کشت محصولات آبدوست فراتر از شرح وظایفش عمل نموده و از همه ظرفیت‌های موجود برای کاهش سطح زیر کشت محصولات آبدوست استفاده کرده است.

  اخبار شرکت
  1 مرداد 1397

بازدید معاون هماهنگی استاندار لرستان به همراه مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان از سد و شبکه ایوشان خرم آباد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای لرستان، در این بازدید رضا میرزایی، ضمن ارائه گزارش کاملی از روند اجرایی شدن سد و شبکه ایوشان و مسائل و مشکلات شبکه آن، اظهار داشت: ساختمان سد ایوشان در سال ۱۳۸۳ و شبکه آن در سال ۱۳۸۴ آغاز شد که ساختمان سد ۹۷ درصد و شبکه ۱ و ۲ آن حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

  اخبار شرکت
  29 فروردین 1397
مدیر امور منابع آب شهرستان دورود خبر داد:

اولین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان دورود در سال جدید برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای لرستان؛ اولین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان دورود با حضور فرماندار، دادستان و سایر اعضای شورای حفاظت منابع آب این شهرستان برگزار شد.

  اخبار شرکت
  28 فروردین 1397
فرماندار پلدختر در جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان خبر داد

مصوب شد نسبت به شناسایی و مسدود کردن چاه‌ها و موتور تلمبه‌های غیرمجاز اقدام شود

فرماندار پل‌دختر گفت: کاهش ۶۰ درصدی نزولات آسمانی در این شهرستان به‌شدت بر روی منابع آب‌های سطحی و سفره‌های زیرزمینی تاثیرگذاشته و موجب پایین آمدن سطح آب‌ها شده است.

  اخبار شرکت
  27 فروردین 1397
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان بیان داشت:

بارش های چند روز اخیر لرستان تاثیر قابل توجهی بر روی جبران کمبود منابع آبی و حجم آب مخازن سدهای استان نداشته است.

رضا میرزایی در خصوص بارش های روزهای اخیر (۲۳ و ۲۴ فروردین ماه) و تاثیرات آن بر آبدهی سدها و سایر منابع آبی استان اظهار داشت: بر اساس آمار شبکه باران سنج شرکت آب منطقه ای استان، میزان بارش ها از ابتدای سال آبی جاری تا اوایل روز ۲۵ فروردین ماه معادل ۳۱۷ میلی متر بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ۴۰ درصد و نسبت به میانگین آمار بلندمدت حدود ۳۴ درصد کاهش داشته که در این مدت شهرستان نورآباد با ۴۲۸ میلیمتر بیشترین و شهرستان الیگودرز با ۱۴۶ میلیمتر کمترین بارش را داشتند.

  اخبار شرکت
  27 فروردین 1397
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان

سدهای خان آباد و کزنار الیگودرز در سال آبی جاری، آبی جهت رهاسازی بخش کشاورزی ندارند.

رضا میرزایی در بازدید از سد حوضیان الیگودرز اظهار داشت: بر اساس آمار شبکه باران سنج شرکت آب منطقه‌ای، میزان بارش ها در سال آبی جاری تاکنون در مقایسه با دوره مشابه سال قبل حدود ۴۰ درصد کاهش داشته که در بین شهرستان‌های تابعه لرستان، شهرستان الیگودرز با ۱۴۷ میلی‌متر بارش کمترین میزان بارندگی را داشته است

  اخبار شرکت
  27 فروردین 1397
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان بیان داشت:

خرید کالاهای خارجی که مشابه ایرانی دارند توسط زیر مجموعه های شرکت آب منطقه‌ای استان ممنوع است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای لرستان، رضا میرزایی در جمع خبرنگاران در خصوص حمایت از کالاهای داخلی و نامگذاری سال ۱۳۹۷ از طرف مقام معظم رهبری تحت عنوان سال حمایت از کالاهای ایرانی اظهار داشت: مقام معظم رهبری با دقت نظر و بصیرت در این برهه از زمان، به درستی مناسب ترین شعار را برای سال ۹۷ انتخاب نمودند و هر کسی که خودش را متعلق به ایران می داند لازم است که از خرید کالای ایرانی حمایت کند

  اخبار شرکت
  26 فروردین 1397
مدیر عامل آب منطقه‌ای لرستان در جمع برخی اصحاب رسانه استان بیان داشت:

ادارات آبفا، آبفار، جهادکشاورزی، صنعت معدن و تجارت و محیط زیست در عملیاتی نمودن برنامه های سازگاری با کم آبی آب منطقه‌ای را یاری دهند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با اشاره به گستردگی خشکسالی بیان داشت: همه ذینفعان منابع آبی از جمله شرکت‌های آبفا، آبفار، سازمان جهادکشاورزی، صنعت معدن و تجارت و محیط زیست بایستی در عملیاتی نمودن برنامه های سازگاری با کم آبی و خشکسالی شرکت آب منطقه ای را یاری دهند.

  اخبار شرکت
  22 فروردین 1397
مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان عنوان کرد:

کاهش بین ۵۶ تا ۹۲ درصدی آبدهی رودخانه های لرستان

مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان اظهار داشت: میزان بارش در سال آبی جاری در مقایسه با دوره مشابه سال قبل حدود ۴۵ درصد کاهش نشان می‌دهد.

  اخبار شرکت
  22 فروردین 1397
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان

باتوجه به وضعیت فعلی منابع آبی لرستان، کشت هرگونه محصول آبدوست ممنوع می باشد.

رضا میرزایی در اولین جلسه شورای حفاظت از منابع آب که به ریاست استاندار لرستان برگزار گردید، اظهار داشت: کلیه مجوزهای بهره برداری آب سطحی که در سال های گذشته توسط شرکت آب منطقه ای صادر گردیده، به صورت یک سال جهت برداشت آب از مازاد بهار آب رودخانه‌ها و برای کشت محصولات غیر آبدوست در شرایط نرمال و فقط برای یک کشت در طول سال بوده و مشمول کشت دوم نمی شوند

  اخبار شرکت
  21 فروردین 1397
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان در جریان بازدید از مادیان رود گفت:

مادیان رود در حال احتضار و جان کندن است

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای لرستان، دکتر رضا میرزایی در جریان بازدید از رودخانه مادیان رود که تامین کننده آب باغات معروف انجیر سیاه لرستان در منطقه زیودار شهرستان پلدختر است، اظهار داشت: مادیان رود یکی از سرشاخه‌های مهم رودخانه کشکان است که از شهرستان کوهدشت سرچشمه گرفته و در طول مسیر جریان آب چندین چشمه نیز در آن تخلیه می شود.

  اخبار شرکت
  12 فروردین 1397
مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان تاکیدکرد:

مدیریت آب و گذر از بحران در شرایط فعلی نیاز به بسیج عمومی دارد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای لرستان، رضا میرزایی در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار داشت: بر اساس آمار شبکه باران سنجی شرکت آب منطقه ای، میزان بارش ها در سال آبی جاری (۹۶-۹۷) تاکنون معادل ۲۶۱ میلی‌متر بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۴۷ درصد کاهش و نسبت به میانگین آمار بلند مدت (۶۰ ساله) حدود ۴۰ درصد کاهش نشان می‌دهد.

  اخبار شرکت
  8 فروردین 1397
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان

هدف از احداث سد آبسرده تامین آب شرب بلند مدت و پایدار شهر بروجرد و ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی دشت سیلاخور می باشد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان در اولین روز کاری از سد آبسرده بروجرد بازدید کرد و در نشستی با عوامل اجرایی و نظارت و نماینده مجری طرح مسائل و مشکلات سد را مورد بررسی قرار داد.

  اخبار شرکت
  7 فروردین 1397

بازدید مدیرعامل آب منطقه ای لرستان در اولین روز کاری سال ۹۷ از سد ایوشان خرم آباد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای لرستان، رضا میرزایی در بازدید از سد ایوشان به خبرنگار ما گفت: حجم مخزن این سد ۵۲ میلیون متر مکعب است که در حال حاضر، ذخیره آب پشت این سد ۲۴ میلیون مترمکعب بوده و ۵۶ درصد حجم آن خالی است

  اخبار شرکت
  6 فروردین 1397

پیام تبریک مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز ۱۳۹۷

بسم الله الرحمن الرحیم یا مقلب القلوب و الابصار/ یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال/ حول حالنا الی احسن الحال

  اخبار شرکت
  1 فروردین 1397
مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان

احتمال خشک شدن رودخانه کشکان و وقوع یک فاجعه زیست‌محیطی در سال آینده وجود دارد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه‌ای لرستان، رضا میرزایی اظهار داشت: ۵۶ درصد حجم مخزن سد ایوشان خالی است و در فصل بهار به لحاظ روند کاهشی بارش ها و افزایش درجه حرارت و شدت تبخیر، جبران کمبود آب این سد غیر ممکن است.

  اخبار شرکت
  28 اسفند 1396
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان در جمع برخی اصحاب رسانه لرستان تاکید کرد:

دستگاه‌های اجرای متولی آب و کشاورزی، سازگاری با کم آبی را در دستورکار قرار دهند

به گزارش روابط عمومی آب منطقه‌ای لرستان، رضا میرزایی با اعلام این مطلب افزود: با توجه به کاهش حدود ۳۵ درصدی بارش ها در سال آبی جاری و اثرات منفی آن بر آبدهی رودخانه کشکان، احتمال خشک شدن این رودخانه در فصل تابستان در حوزه شهرستان پلدختر بسیار جدی ست.

  اخبار شرکت
  27 اسفند 1396
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان خبر داد

آبگیری سد کمندان در سال 97

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای لرستان، رضا میرزایی در بازدید استاندار لرستان و نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی از سد کمندان گفت: سد کمندان در صورت تامین اعتبار در سال 97 آبگیری می‌شود. مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان اظهار کرد: عملیات اجرایی سد کمندان با هدف تامین آب دو شهر ازنا و الیگودرز و همچنین تامین آب چهار هزار و 300 هکتار از اراضی کشاورزی منطقه در سال 1383 آغاز شد.

  اخبار شرکت
  26 اسفند 1396

بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب استان لرستان در نشست صمیمی مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان با دادستان خرم آباد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه‌ای لرستان، در این نشست دکتر رضا میرزایی گزارشی از کاهش بارندگی ها و اثرات آن بر وضعیت منابع آبی، حجم آب مخازن سدهای لرستان و نقاط بحرانی استان از نظر خشکسالی را ارائه نمودند.

  اخبار شرکت
  25 اسفند 1396

پیام مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی

نامگذاری ٢٢ اسفندماه به نام روز بزرگداشت شهید بعنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، بیانگر مقام والای شهداء و نشان از تلاش برای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده های معزز شهداست.

  اخبار شرکت
  22 اسفند 1396
مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان

با تعامل خوب مجمع نمایندگان استان، استاندار و مدیریت آب منطقه ای لرستان 5 پروژه مهم سدسازی لرستان برای سال ۹۷ ردیف اعتباری گرفتند

مدیرعامل آب منطقه ای لرستان گفت: قرار گرفتن ۵ پروژه مهم سدسازی و شبکه آبیاری و زهکشی استان در لایحه بودجه سال ۹۷، موفقیت بزرگی برای شرکت آب منطقه‌ای لرستان است.

  اخبار شرکت
  12 اسفند 1396
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان

اولویت آب منطقه‌ای لرستان بهره برداری از ایستگاه های پمپاژ در سال ۹۷ می باشد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه‌ای لرستان، دکتر رضا میرزایی در خصوص برنامه عملیاتی پیشبرد پروژه های دارای نقش کلیدی در توسعه استان لرستان که به دستور دکتر خادمی استاندار تهیه گردیده، اظهار داشت: برنامه عملیاتی بسیار خوبی ست و کار زیادی بر روی آن انجام شده است به طوری که پس از تشکیل جلسات متعدد کارشناسی، مدیریتی و بازدیدهای میدانی از بین حدود دو هزار و یکصد پروژه استان، تعداد ۱۱۷ پروژه مهم و اولویت دار که در صورت اتمام، دارای نقش کلیدی در توسعه استان هستند انتخاب و به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ گردیده است.

  اخبار شرکت
  10 اسفند 1396
دکتر رضا میرزایی در جمع خبرنگاران

شرکت آب منطقه‌ای لرستان بنابر وظیفه سازمانی اقدامات خوبی در حوزه مهندسی رودخانه انجام داده است

مدیرعامل آب منطقه ای لرستان، با بیان این مطلب که همیشه پیشگیری مقدم بر درمان است، اظهار داشت: شرکت آب منطقه‌ای بنابر وظیفه سازمانی اقدامات خوبی در حوزه مهندسی رودخانه انجام داده است

  اخبار شرکت
  27 بهمن 1396
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان

احتمال بروز سیلاب های شدید در لرستان وجود دارد

دکتر رضا میرزایی: با توجه به ماه‌های باقی مانده از فصول زمستان و بهار سال آبی جاری، هنوز احتمال بروز سیلاب های شدید در لرستان وجود دارد

  اخبار شرکت
  27 بهمن 1396
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
« 1 2 3 4 5 » صفحه:
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 55
  • بیشترین بازدید همزمان : 323
  • بازدید امروز : 24,587
  • بازدید دیروز : 23,960
  • کل بازدید : 6,778,545
  • آخرین به روزرسانی : 26 فروردین 1403 10:39:58
  • شناسه IP شما : 3.21.104.109

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : خرم آباد – میدان 22 بهمن – بلوار ولیعصر – بالاتر از تقاطع 60 متری – شرکت آب منطقه ای لرستان
  • کدپستی : 6814993437
  • تلفن : 06633224023
  • فاکس : 06633208060
  • پست الکترونیکی : lsrw[at]lsrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 06633206020