به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای لرستان، در یک اقدام جدید و خدمت بی وفقه به مردم شریف استان لرستان و در راستای تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان به همراه معاونین و مدیران، میز خدمت را از ستاد شرکت به امورات منابع آب شهرستانها منتقل و از نزدیک و چهره به چهره پیگیر حل مسائل و مشکلات مراجعین شدند .
در این دیدارها ملاقات کنندگان، بدون واسطه و در فضایی صمیمی پیشنهادات، مشکلات و طرحهای خود را با مدیر عامل شرکت در میان گذاشته و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان پس از آگاهی از مشکلات، پیشنهادها و طرحهای ملاقاتکنندگان، خواستار پیگیری و رفع مشکلات و انجام اقدامات لازم برای به نتیجه رساندن موارد مطرح شده توسط معاونین و مدیران شرکت گردید.
هدف از انجام این اقدام خدمت مستقیم به مراجعین، در بین مردم بودن و تعامل و ارتباط نزدیک با ایشان و انجام وظایف به شیوه تکلیف محور ونه وظیفه محور وفقط در ساعات اداری بوده و هر جایی که لازم است می بایست شبانهروز کار کرد و با خدمت بی منت و رفع موانع و چالش ها در مسیر مدیریت جهادی گام برداشت و فضایی آرام ، با نشاط و پر از امید برای مردم ایجاد کرد.
به همین منظور مهندس حسن نژاد به همراه معاون به همراه معاون بهره برداری و حفاظت شرکت امروز چهارشنبه مورخ ۴اسفند با حضور در اداره منابع آب شهرستان دلفان پاسخگوی مراجعین در زمینه مسائل و مشکلات حوزه آب بود.