شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان یکی از زیر مجموعه های شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران می باشد که در محدوده استان لرستان با دارا بودن متوسط 570میلیمتر بارندگی سالیانه و با وسعتی بالغ بر28160 کیلومتر مربع و با جمعیتی حدود 72/1میلیون نفر وظیفه مدیریت برنامه ریزی هدایت، تامین و انتقال آب (کشاورزی، صنعت، شرب و....) و حفاظت و بهره برداری بهینه از منابع آب را بر عهده دارد. به منظور تحقق اهداف و افزایش میزان جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات بهینه به آنها و بهبود مستمر در انجام وظایف مزبور این شرکت اقدام به استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ایزو 9001ویرایش 2000 نموده است و مدیریت ارشد شرکت تعهد خود را مبنی بر برآورده ساختن الزامات،بهبود مستمر اثر بخشی سیستم مدیریت کیفیتی اعلام نموده و تداوم مستمر و متناسب با اهداف شرکت ، این خط مشی را در دستور کار خواهد داشت.
شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان تامین نیازمندیهای مشتریان بخش آب و خدمات مرتبط با آن را باهدف جلب رضایت و اعتماد آنان ازطریق راههای ذیل ممکن می داند:
افزایش کیفیت خدمات متناسب با نیازمندی مشتریان و بهبود مستمرسیستمها در روشهای مورد عمل
ارتقاء سطح دانش ومهارت کارکنان بعنوان سرمایه اصلی شرکت از طریق آموزشهای کاربردی وتخصصی ، برگزاری کارگاههای آموزشی جلب مشارکت همه جانبه آنان ( کارکنان) باانگیزه های مناسب بمنظور بهبود مستمر درکیفیت کاروارائه خدمات وبکارگیری آخرین فن آوریهای علمی روز
تفویض اختیارامور متناسب با مسئولیتها برای ایجاد توانمندی و روحیه سخت کوشی در میان کارکنان.
انجام بموقع فعالیتها و همچنین افزایش کارایی و اثر بخشی سیستم و بهبود مداوم زیر سیستمها ی موجود
تهیه وتجزیه وتحلیل آمارواطلاعات پایه منابع آب از طریق شبکه های اندازه گیری ( ایستگاههای هیدرومتری ، هواشناسی و...)
حفاظت ازمنابع آب زیرزمینی وسطحی و اعمال مدیریت تخصیص آب درراستای تعادل بخشی منابع ومصارف
مطالعه واجرای طرحهای توسعه منابع آب و نگهداری و بهره برداری بهینه از تاسیسات آبی
افزایش درآمد حاصل از فروش و انجام نظارت کمی و کیفی بر منابع آب و صدور پروانه بهره برداری با رعایت قوانین و مقررات
واگذاری بخشی از فعالیتها به بخش خصوصی (کاهش تصدی گری دولت)و جلب مشارکت مردمی در اجرای پروژه ها
اینجانب با مشارکت همه کارکنان ضمن پیگیری مداوم فعالیتها و ارزیابی سیستم مدیریت کیفیت در فواصل معین بر کارایی و اثر بخشی آن نظارت می نمایم. و در غیاب اینجانب نماینده مدیریت نسبت به انجام پیگیری لازم در راستای استقرار نظام مدیریت کیفیت اقدام خواهد نمود.
علی امید سیفی
رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل
آخرین به روزرسانی: 1398/01/21