قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب منطقه ای لرستان را به اطلاع میرساند:
1- تارنمای شرکت آب منطقه ای لرستان مجهز به امکان ثبت و پیگیری برخی درخواست ها ، نظرات و پیشنهاد ها ، شکایات ، بحث و تبادل نظر تخصصی در تالار های گفتگو می باشد.
2-شما از قسمت های مختلف پورتال میتوانید با حوزه های مختلف ارتباط برقرار نموده و نظرات و پیشنهادات خود را ارائه فرمایید. در ضمن امکان ارتباط تلفنی و ایمیلی از طریق منو تماس با ما برقرار است.
3- به محض ثبت درخواست ، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پی گیری درخواست مطرح شده و به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت آب منطقه ای لرستان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان محترم بوده و در صورت بروز هر گونه اشکال و نقص فنی ، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.
5- از طریق منو خدمات الکترونیک اماکن ثبت درخواست ثبت نظر و درنهایت پیگیری از طریق کد رهگیری بر قرار است.
خدمات اطلاع رسانی:
لیست خدمات قابل ارائه
شناسنامه خدمات دستگاه
اخبار
مناقصات و مزایده ها
خدمات تعاملی:
خدمات الکترونیکی
تماس با مدیران ارشد دستگاه
سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات
نظرسنجی آنلاین
دسترس پذیری:
این خدمات همواره دردسترس می باشند و موارد احتمالی خروج از دسترس، از طریق تارنما اطلاع رسانی می گردد.
نگهداری و تغییرات خدمت:
در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده
خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود.
6-اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی در اختیار عموم قرار نمی گیرد.
مدیر محتوای پرتال استان لرستان
آخرین به روزرسانی: 1400/01/30