به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای لرستان، داریوش حسن نژاد مدیر عامل شرکت با اشاره به نقش فرهنگ سازمانی در پیشبرد اهداف و استراتژی های سازمانی بیان داشت: استفاده درست و بهینه از منابع و امکانات بویژه نیروی انسانی از جمله رسالتهای مدیران موفق است.
وی افزود: آموزش و آگاهی رسانی به پرسنل شرکت می تواند در افزایش کارایی و اثر بخشی کارکنان برای انجام وظایف محوله موثر باشد.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان تصریح کرد : تکریم ارباب رجوع، آراستگی و نظم و انضباط، صداقت در گفتار و رفتار، تعهد و ایمان از جمله عوامل محرک افزایش بهره وری سازمانی می باشد.
در ادامه، بهزاد جوادی دبیر کارگروه توسعه فرهنگ سازمانی شرکت آب منطقه ای لرستان به تشریح فرهنگ سازمان، ابعاد سازمانی، نظام اعتقادی، باورهای اسلامی، ارزشها و الگوهای رفتاری پرداخت.
دبیر کارگروه فرهنگ سازمانی شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: طبق مصوبه دفتر تحقیق و توسعه، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی شرکت مدیریت منابع آب ایران، به منظور استقرار نظام مدیریت دارایی فیزیکی به عنوان یکی از ابزارهای مدیریتی و یکی از اقدامات بهبودهای ارتقای سطح فرهنگ سازمانی در مولفه استفاده بهینه از تجهیزات و امکانات مقرر گردید: شرکتهای آب منطقه ای لرستان، آذربایجان غربی و همدان به عنوان پایلوت اجرای طرح تعیین گردند و اقدامات و برنامه های نو آورانه در زمینه تعالی فرهنگ سازمانی از سوی شرکتهای تابعه اعلام گردد و کلیه واحدهای تخصصی شرکت های تابعه در اجرای اقدامات بهبود برای استقرار فرهنگ سازمان مشارکت نمایند.
جوادی افزود: مطابق مصوبات شرکت مدیریت منابع آب ایران مقرر شد: اقدامات بهبود توسعه فرهنگ سازمانی با توجه به سنجش وضعیت فرهنگ سازمانی و چالشها و نقاط ضعف در کلیه شرکتها، بازبینی و پس از تصویب در کمیسیون توسعه مدیریت شرکتها، برنامه زمانبندی و متولی اجرا تعیین و به شرکت مادر اعلام گردد و پیگیری اجرای مصوبات مربوطه در جلسات کمیسیون توسعه مدیریت شرکتی نظارت شود .
انتقال تجارب شرکت های برتر در زمینه تعالی فرهنگ سازمانی و انجام اقدامات نو اورانه در این حوزه به صورت ادواری ولحاظ نمودن در ارزیابی گزارشات مجمع شرکتها از دیگر مصوبات مطرح شده در جلسه بود.