به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای لرستان ، علی امید سیفی مدیرعامل اظهار داشت : طرح شمیم خدمت طرحی است که هر هفته به منظور رفع مشکلات و مسائل اداری مردم و نمازگزاران با حضور مسئولین یکی از دستگاههای اجرایی استان در محل مصلا ء حاضر شده و پاسخگوی مسائل مردم می باشند .
سیفی بیان داشت : طرح تکریم ارباب رجوع در جهان بینی اسلامی ، مسیر تقرب به خداوند از میان خدمت به بندگان خدا می گذرد ، از این رو بین رضایت آنها و رضایت خداوند ، ارتباط تنگا تنگی وجود دارد به طوری که در تعاملات بشری بدون جلب رضایت بندگان ، رضایت و بندگی خداوند متعال امکان پذیر نیست .
وی گفت : فلسفه و هدف از جلب رضایت مشتری در دیدگاه الهی و اسلامی ، کسب رضای الهی است . براساس این رویکرد آرمانی می توان شاخص های رضایت مشتری را استخراج کرد و با اندازه گیری آن در جامعه فعلی ، فاصله وضع موجود با وضع مطلوب را سنجید .