طرح شمیم خدمت در مصلای الغدیرخرم آباد برگزار شد

مدیر عامل و معاونین شرکت آب منطقه ای لرستان در محل مصلای الغدیر خرم آباددر طرح شمیم خدمت به سئوالات و مشکلات مردم نمازگزار در خصوص آب کشاورزی پاسخ دادند .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای لرستان ، علی امید سیفی مدیرعامل اظهار داشت : طرح شمیم خدمت طرحی است که هر هفته به منظور رفع مشکلات و مسائل اداری مردم و نمازگزاران با حضور مسئولین یکی از دستگاههای  اجرایی استان در محل مصلا ء حاضر شده و پاسخگوی مسائل مردم می باشند .

سیفی بیان داشت : طرح تکریم ارباب رجوع در جهان بینی اسلامی ، مسیر تقرب به خداوند از میان خدمت به بندگان خدا می گذرد ، از این رو بین رضایت آنها و رضایت خداوند ، ارتباط تنگا تنگی وجود دارد به طوری که در تعاملات بشری بدون جلب رضایت بندگان ، رضایت و بندگی خداوند متعال امکان پذیر نیست .

وی گفت : فلسفه و هدف از جلب رضایت مشتری در دیدگاه الهی و اسلامی ، کسب رضای الهی است . براساس این رویکرد آرمانی می توان شاخص های رضایت مشتری را استخراج کرد و با اندازه گیری آن در جامعه فعلی ، فاصله وضع موجود با وضع مطلوب را سنجید .

کد خبر: 144
  تاریخ خبر : 22 شهریور 1394
 3150
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 204
  • بیشترین بازدید همزمان : 388
  • بازدید امروز : 7,420
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 13,866,943
  • آخرین به روزرسانی : 1 دی 1403 12:32:53
  • شناسه IP شما : 3.139.239.25

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : خرم آباد – میدان 22 بهمن – بلوار ولیعصر – بالاتر از تقاطع 60 متری – شرکت آب منطقه ای لرستان
  • کدپستی : 6814993437
  • تلفن : 06633224023
  • فاکس : 06633208060
  • پست الکترونیکی : lsrw[at]lsrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 06633206020