|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

حضور نماینده وزارت نیرو و دبیرشورای فرهنگی شرکت مدیریت منابع آب ایران در استان لرستان

جلسه گردهمایی مدیران عامل و اعضای شورای فرهنگی صنعت آب و برق با حضور حجت السلام و المسلمین اسماعیل حسینی نماینده وزارت نیرو و دبیرشورای فرهنگی شرکت مدیریت منابع آب ایران در سالن کنفرانس شرکت آب منطقه ای لرستان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای لرستان ، در این جلسه علی امید سیفی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان ، ضمن خیرمقدم به کلیه اعضاء حاضر در جلسه اظهار داشتند : در راستای تحقق اهداف شورای فرهنگی همدلی نهایت همکاری با ادارات مختلف را داریم و تاکنون در این زمینه هیچگونه مشکلی نداشته ایم ، ایشان ابراز امیدواری کردند که با تامل خوبی که در این راستا بین مدیران صنعت آب و برق در استان وجود دارد می توانیم به اهداف مورد نظر این شورا در چارچوب آیین نامه و بخشنامه های مربوطه برسیم .

در ادامه علی امید سیفی گزارش کاملی از عملکرد شرکت در بخش های مختلف را  به سمع و نظر حاضرین در جلسه رساندند .

در این جلسه غلامرضا کاکاوند مدیرعامل شرکت آبفار نیز گزارشی از وضعیت شرکت ارائه نمود و بیان کرد : در بحث امور فرهنگی این شرکت کلاسهایی در این رابطه با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین کارکنان برپا کرده و با توجه به کمبود اعتبار در بخش جاری از حجت السلام و المسلمین حسینی خواستار انعکاس و پیگیری مسائل و مشکلات این بخش شدند .

حمیدرضا کرموند مدیرعامل شرکت آبفای شهری استان نیز در ادامه گزارشی از عملکرد و فعالیت های شرکت آب و فاضلاب شهری ارائه داد و اظهار داشت : این شرکت در راستای مسائل فرهنگی در بخش داخلی اقداماتی از قبیل برگزاری مراسمات مذهبی و توجه به امر نماز و سلامت اداری و اخلاقی کارکنان بویژه بانوان شاغل در شرکت و ارتباط مستمر با روحانیت معظم و ائمه جماعت را از دیگر رویکردهای شرکت خواند .

حمیدرضا کرموند در ادامه افزود : در بخش بیرونی شرکت توجه به مصرف و تبلیغ در مورد استفاده مجاز و حلال آب از جمله اقداماتی است که انجام گرفته است .

محجوب رئیس مجتمع آموزشی غرب کشور با حضور در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از نحوه عملکرد شرکت های تابع وزارت نیرو در استان لرستان در سال 93 که در مجتمع غرب برگزار گردیده اظهار داشت : وظیفه آموزش استان لرستان رسماً توسط معاون منابع انسانی وزارت نیرو به مجتمع غرب محول شده است

 

در این جلسه حجت اله حسنوند دبیرشورای فرهنگی شرکت آب منطقه ای لرستان در یک جمع بندی کلی به تلاش همه مدیران و تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه امور فرهنگی اشاره کرد و گفت : برنامه ریزیهایی با ادارات  انجام شده و یک چشم انداز خوبی را پیش بینی می کنیم که با استفاده از تمام ظرفیت های وزارت نیرو امیدواریم رتبه خوبی در کشور بدست آوریم .

ایشان به برگزاری ماهانه جلسات شورای فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد : 2323 نفر در مجموعه وزارت نیرو در استان فعالیت دارند که بیشترین پوشش مربوط به شرکت توزیع برق استان می باشد . ایشان ترویج فرهنگ قرآنی ، فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) ، نماز و نماز جماعت ، امر به معروف و نهی از منکر و اخلاق اداری ، فرهنگ حجاب و عفاف ، ارتقاء توانمندی علمی و فرهنگی فرزندان کارکنان صنعت آب و برق ، فعالیت های مذهبی ، تکریم ارباب و رجوع و مصرف بهینه آب و برق را از دیگر محورهای فعالیت شورای فرهنگی برشمرده می شود .

در آخر حجت السلام و المسلمین اسماعیل حسینی نماینده وزارت نیرو و دبیرشورای فرهنگی شرکت مدیریت منابع آب ایران ضمن تشکر از کلیه اعضاء و مدیران و اصحاب رسانه بیان نمودند : وظیفه ما در قبال مسائل فرهنگی این است که ابتدا باید درون خود را روشن کنیم تا خیلی چیزها حل شود ، ما نسبت به مسائل فرهنگی باید با یک دید تخصصی نگاه کنیم .

وی ادامه داد : کار فرهنگی کاری است ارزشمند که باید به آن اهمیت داده شود و مسئولین فرهنگی باید به دنبال خلق فرصت باشند .

ایشان تشکیل اتاق فکر جهت حضور نخبگان را یک امرم مهم دانست و اشاره کرد : مدیریت منابع آب در حال عقد یک تفاهمنامه با سازمان تبلیغات اسلامی می باشد که براساس آن روحانیون روستاها را با بحث آب مرتبط می کنیم که به صورت غیر مستقیم در کنار کار غیرتبلیغی خود فرهنگ استفاده صحیح از آب و برق را نیزآموزش دهند و در آخر به بومی سازی برنامه ها در استان و اجرایی نمودن بخشنامه وزیر نیرو در خصوص نماز اول وقت اشاره کرد .

کد خبر: 189
  تاریخ خبر : 28 دی 1394
 روابط عمومی
 2400
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 62
  • بیشترین بازدید همزمان : 323
  • بازدید امروز : 25,753
  • بازدید دیروز : 7,580
  • کل بازدید : 6,896,422
  • آخرین به روزرسانی : 5 اردیبهشت 1403 14:17:25
  • شناسه IP شما : 18.116.80.134

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : خرم آباد – میدان 22 بهمن – بلوار ولیعصر – بالاتر از تقاطع 60 متری – شرکت آب منطقه ای لرستان
  • کدپستی : 6814993437
  • تلفن : 06633224023
  • فاکس : 06633208060
  • پست الکترونیکی : lsrw[at]lsrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 06633206020