مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات توسعه مدیریت و تحول اداری مدیریت منابع آب ایران
سید حسن مهدوی فر با بیان این مطلب که امروز عصر انفجار اطلاعات ، انفجار انتظارات و عصر خدمت رسانی است ، عنوان کرد: با توجه به سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و چشم انداز پیش رو نقش مدیران ارشد در ارائه خدمت به مردم بسیار موثر است.
مدیرکل فناوری اطلاعات ، توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران افزود: مدیران باید خودشیفتگی و خود برتر بینی که از آفت های شخصیتی است را از خود دور کرده و با تقویت باورهای دینی، فضای همدلی، همکاری وکار تیمی را فراهم کنند .
ایشان تاکید کردند : جو حاکم بر سازمان باید ارائه خدمت باشد و نظام تنبیه و تشویق باید در شرکت ها اعمال گردد. در ادامه دبیر کمیسیون توسعه مدیریت شرکت مدیریت منابع آب ایران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با اعضاء محترم هیئت دولت ، فرامین معظم له ( تاکید بر تلاش شبانه روزی ، احساس مسئولیت مضاعف ، حضور مسئولان در میان مردم ، دنبال کردن جدی کارها ، اقدام بهنگام و علاج واقعه قبل از وقوع ) را در برنامه ریزی های جدید مدیران خواستار و با تاکید بر چرایی خدمت و اهمیت آن ، نقش مدیران در ارائه خدمت و نقش کارکنان و چشم اندازهای خدمت مطالبی را بیان داشتند .
در ادامه این نشست مدیرعامل آب منطقه ای لرستان اظهار داشت: ساخت سدها و بندهای انحرافی بعد از انقلاب در استان صورت گرفت و در زمان کنونی پروژه هایی از جمله سد مخملکوه، سد شهید بروجردی، سد تاج امیر، سد آبسرده، شبکه کاکارضا و سد زیبا محمدکه در فریز بوده و تعطیل شده بودند با پیگیریهای شرکت، نمایندگان و استاندار لرستان موفق به دریافت ردیف اعتباری و موافقت نامه شده و شروع به کار کردند.
رضا میرزایی اضافه کرد: از دیگر اقدامات انجام شده، به کارگیری و جذب بانوان و نیروهای جوان در پست های مدیریتی ارشد و پایه، واگذاری دو پروژه به بخش خصوصیدرسال ۹۷ و تکمیل ۸ ایستگاه پمپاژ دیگر تا پایان اردیبهشت ۹۸ توسط بخش خصوصی، دریافت تندیس برنز در سال ۹۶ و تندیس نقره در سال ۹۷در بحث مشتری مداری می باشد.