به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای لرستان، مهدی دانشگر به همراه هیئت همراه در جلسه ای که با حضور مدیرعامل، اعضاء هیئت مدیره ، معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای لرستان برگزار گردید بیان داشت: در شرکت های آب منطقه ای از بکارگیری افراد متخصص برای پاسخگویی به ارباب رجوع استفاده شود .
مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت منابع آب ایران با ابراز رضایت از طراحی میز خدمت آب منطقه ای لرستان عنوان کرد:
هدف از میز خدمت ارائه خدمات بههنگام و کارآمد یک سازمان به مشتریان، افزایش میزان اعتماد آنها و ارتقای بهره وری است.
وی در مورد کمیته صیانت و سلامت اداری ابراز داشت: نقطه مقابل فساد اداری موضوع سلامت اداری است. یعنی نظام اداری با رعایت اصول و مقررات اداری حاکم و با توجه به نظم اداری از قبل طراحی شده، وظایف خود را به خوبی و برای نیل به بهره وری سازمانی اجرا مینماید. سلامت اداری یکی از خواستها و آرزوهای دیرینه جوامع مختلف بوده بطوری که نظام اداری یک ابزار توزیع عادلانه خدمت به عموم شهروندان باشد.
مهدی دانشگر همچنین تقویت نگرش و باورهای دینی کارکنان و مدیران، رعایت اصل شایسته سالاری و گزینش صحیح کارکنان و مدیران، عدالت در برخورد با کارکنان، حفظ و شأن همکاران و افراد در شرکت و رعایت کامل حجاب و عفاف و ... از راه های ارتقاء سلامت نظام اداری دانست.
در ادامه این جلسه مدیرعامل آب منطقه ای لرستان ضمن خوش آمدگویی با ارائه خلاصه ای از عملکرد و اقدامات شرکت اظهار داشت: شرکت آب منطقه ای لرستان با استفاده از ظرفیت بانوان و اعتماد به جوانان توانمند در سیستم های مدیریتی و تلاش کلیه همکاران موفقیت های چشمگیری کسب نموده که می توان در این مدت کوتاه به کاهش بدهی های شرکت و پرداخت بیمه و کسورات سالهای گذشته اشاره کرد و این نشان از عملکرد خوب شرکت در بخش درآمد است.
رضا میرزایی ادامه داد: درآمد شرکت در سال 96 ، 50% نسبت به سال 95 پیشرفت داشته است که با بخشی از این درآمدها، در مناسب سازی فضای اداری ، زیرساخت های فناوری و اطلاعات بدون جابجایی از اعتبارات طرح اقدام شده است.
مدیر عامل اب منطقه ای لرستان با رو به رشد خواندن عملکرد آب منطقه ای لرستان به دریافت تندیس برنز سال ۹۶ و تندیس نقره سال ۹۷ در خصوص ماده ۶حمایت از حقوق مصرف کننده ومشتری مداری این شرکت در جشنواره شهید رجایی اشاره کرد.