توافقنامه سطح خدمت " ارائه خدمات به مشترکین منابع آبی شرکت آب منطقه ای لرستان "
مقدمه
انواع تعرفه در حوزه شرکت مدیریت منابع آب و شرکت آب منطقه ای لرستان شامل مصارف آب سطحی و زیرزمینی ( شرب، صنعت، کشاورزی، خدمات و سایر مصارف ) و سایر خدمات مرتبط به شهروندان میباشد.
بازبینی در این توافقنامه براساس نظرات جمع آوری شده از مراجعین به آن انجام خواهد پذیرفت.
انواع ارائه خدمات به شهروندان
1- خدمات اطلاع رسانی:
لیست خدمات قابل ارائه
شناسنامه خدمات دستگاه
اخبار
مناقصات و مزایده ها
2- خدمات تعاملی :
خدمات الکترونیکی
تماس با مدیران ارشد دستگاه
سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات
نظرسنجی آنلاین
3- دسترس پذیری :
این خدمات همواره دردسترس می باشند و موارد احتمالی خروج از دسترس، از طریق تارنما اطلاع رسانی می گردد.
هدف
هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط شرکت آب منطقه ای لرستان ، کیفیت تحویل خدمت " خدمات به مشترکین منابع آبی شرکت آب منطقه ای لرستان " برای تمامی مشترکین، متقاضیان و استفاده کنندگان منابع آبی در هر دو دسته حقیقی و حقوقی مورد توافق قرار گیرد.
مشترکین منابع آبی میتوانند به منظور درخواست خدمات مورد نظر خود به دفاتر پیشخوان معرفی شده در پورتال شرکت مراجعه نمایند.
بازبینی در این توافقنامه براساس نظرات جمع آوری شده از مراجعین به آن انجام خواهد پذیرفت.
مسئولیت
شرکت آب منطقهای لرستان به استناد برنامه پنجم، برنامه ششم، نقشه راه توسعه دولت الکترونیک و غیره دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاستهای وزارت نیرو _ شرکت مدیریت منابع آب ایران در حوزه تحت مدیریت خود می باشند.
این شرکت موافقت میکند که خدمت مورد نظر را به ترتیب زیر به متقاضیان ارائه نماید:
ثبت درخواست از دفاتر پیشخوان دولت، میز خدمت الکترونیک و میر خدمت حضوری از طریق سامانه ساماب (سامانه حفاظت و بهره برداری از منابع آبی و امور مشترکین)
دریافت کد پیگیری؛ پس از ثبت درخواست
پیگیری مراحل خدمت از طریق کد رهگیری امکان پذیر می باشد.
مراحل گردش درون سازمانی کار با همان شماره موبایل اعلام شده متقاضی از همان درگاه و از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی می گردد.
بررسی کارشناسی؛ چنانچه نواقصی موجود باشد و همچنین گردش درون سازمانی کار در این مرحله انجام پذیرفته و اطلاعات مورد نیاز درخواست کننده از طریق همان درگاه و یا ارسال پیامک براساس گام قبلی در دسترس میباشد.
اعلام نتیجه نهایی
تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه اجرایی
متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را تنها از طریق پیشخوان دولت به این دستگاه ارائه نماید.
در صورتیکه پس از ثبت درخواست و تکمیل فرمها و تحویل آنها به این سازمان، متقاضی نتواند در موعد مقرر پاسخ خود را دریافت نماید، سازمان به ازای هر روز دیرکرد غیر موجه غرامتی معادل صفر ریال به متقاضی پرداخت مینماید. ( با توجه به اساسنامه شرکت، هیچ گونه غرامتی در خصوص دیرکرد خدمت پرداخت نمی شود)
موارد مربوط به فرم اطلاعات خدمت/زیرخدمت جهت ارائه روی پایگاه اطلاع رسانی دستگاه به صورت دقیق در رابطه با زمان انجام خدمت، مدارک مورد نیاز، مراحل اجرایی، تعداد مرتبه مراجعه حضوری متقاضی، نحوه دسترسی و زمانهای دسترسی به خدمت و کلیه جزئیات خدمت از طریق میزخدمت الکترونیکی شرکت آب منطقهای در دسترس عموم می باشد.
هزینهها و پرداختها
هزینه ارائه خدمت به خدمت گیرندگان مطابق قوانین و تعرفه های مصوب صنعت آب محاسبه میگردد.
دوره عملکرد
این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ 29 / 12/ 1401 و تحت امضای مدیریت عامل شرکت آب منطقه ای لرستان اعتبار دارد.
خاتمه توافقنامه
دریافت این خدمت با صدور پاسخ نهایی، تایید و تحویل آن به متقاضی خاتمه می یابد.
اقلام اطلاعاتی خروجی: کد پیگیری، پاسخ نهایی.
مدیر محتوای پرتال استان لرستان