بیانیه توافقنامه سطح خدمات الکترونیک

توافقنامه سطح خدمت " ارائه خدمات به مشترکین منابع آبی  شرکت آب منطقه ای لرستان "

مقدمه

انواع تعرفه در حوزه­ شرکت­ مدیریت منابع آب و شرکت آب منطقه ای لرستان شامل مصارف آب  سطحی و زیرزمینی ( شرب، صنعت، کشاورزی، خدمات و سایر مصارف ) و سایر خدمات مرتبط به شهروندان می‌باشد.

بازبینی در این توافقنامه براساس نظرات جمع آوری شده از مراجعین به آن انجام خواهد پذیرفت.

انواع ارائه خدمات به شهروندان

 1خدمات اطلاع رسانی:

لیست خدمات قابل ارائه

شناسنامه خدمات دستگاه

اخبار

مناقصات و مزایده ها

 2خدمات تعاملی :

خدمات الکترونیکی

تماس با مدیران ارشد دستگاه

سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات

نظرسنجی آنلاین

3دسترس پذیری :

این خدمات همواره دردسترس می باشند و موارد احتمالی خروج از دسترس، از طریق تارنما اطلاع رسانی می گردد.

هدف

هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط شرکت­ آب منطقه ای لرستان ، کیفیت تحویل خدمت " خدمات به  مشترکین منابع آبی شرکت آب منطقه ای لرستان " برای تمامی مشترکین، متقاضیان و استفاده کنندگان منابع آبی در هر دو دسته حقیقی و حقوقی مورد توافق قرار گیرد.

مشترکین منابع آبی می‌توانند به منظور درخواست خدمات مورد نظر خود به دفاتر پیشخوان معرفی شده در پورتال شرکت مراجعه نمایند.

بازبینی در این توافقنامه براساس نظرات جمع آوری شده از مراجعین به آن انجام خواهد پذیرفت.

مسئولیت

شرکت آب منطقه­ای لرستان به استناد برنامه پنجم، برنامه ششم، نقشه راه توسعه دولت الکترونیک و غیره دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاست­های وزارت نیرو _ شرکت مدیریت منابع آب ایران در حوزه تحت مدیریت خود می باشند.

این شرکت موافقت می­کند که خدمت مورد نظر را به ترتیب زیر به متقاضیان ارائه نماید:

ثبت درخواست از دفاتر پیشخوان دولت، میز خدمت الکترونیک و میر خدمت حضوری از طریق سامانه ساماب (سامانه حفاظت و بهره برداری از منابع آبی و امور مشترکین)

دریافت کد پیگیری؛ پس از ثبت درخواست

 پیگیری مراحل خدمت از طریق کد رهگیری امکان پذیر می باشد.

مراحل گردش درون سازمانی کار با همان شماره موبایل اعلام شده متقاضی از همان درگاه و از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی می گردد.

بررسی کارشناسی؛ چنانچه نواقصی موجود باشد و همچنین گردش درون سازمانی کار در این مرحله انجام پذیرفته و اطلاعات مورد نیاز درخواست کننده از طریق همان درگاه و یا ارسال پیامک  براساس گام قبلی در دسترس می­باشد.

اعلام نتیجه نهایی

 تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه اجرایی

متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را تنها از طریق پیشخوان دولت به این دستگاه ارائه نماید.

در صورتیکه پس از ثبت درخواست و تکمیل فرم­ها و تحویل آنها به این سازمان، متقاضی نتواند در موعد مقرر پاسخ خود را دریافت نماید، سازمان به ازای هر روز دیرکرد غیر موجه غرامتی معادل صفر ریال به متقاضی پرداخت می­نماید. ( با توجه به اساسنامه شرکت، هیچ گونه غرامتی در خصوص دیرکرد خدمت پرداخت نمی شود)

موارد مربوط به فرم اطلاعات خدمت/زیرخدمت جهت ارائه روی پایگاه اطلاع رسانی دستگاه به صورت دقیق در رابطه با زمان انجام خدمت، مدارک مورد نیاز، مراحل اجرایی، تعداد مرتبه مراجعه حضوری متقاضی، نحوه دسترسی و زمان­های دسترسی به خدمت و کلیه جزئیات خدمت از طریق میزخدمت الکترونیکی شرکت­ آب منطقه­ای در دسترس عموم می باشد.

هزینه­ها و پرداخت­ها

هزینه ارائه خدمت به خدمت گیرندگان مطابق قوانین و تعرفه های مصوب صنعت آب محاسبه می­گردد.

دوره عملکرد

این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ 29 / 12/ 1401  و تحت امضای مدیریت عامل شرکت آب منطقه ای لرستان اعتبار دارد.

خاتمه توافقنامه

دریافت این خدمت با صدور پاسخ نهایی، تایید و تحویل آن به متقاضی خاتمه می یابد.

اقلام اطلاعاتی خروجی: کد پیگیری، پاسخ نهایی.

مدیر محتوای پرتال استان لرستان

 تاریخ ثبت : 20 مرداد 1401
  آخرین به روزرسانی :
 مونا
 4164
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 246
  • بیشترین بازدید همزمان : 388
  • بازدید امروز : 21,989
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 13,854,622
  • آخرین به روزرسانی : 1 دی 1403 12:32:53
  • شناسه IP شما : 52.14.213.94

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : خرم آباد – میدان 22 بهمن – بلوار ولیعصر – بالاتر از تقاطع 60 متری – شرکت آب منطقه ای لرستان
  • کدپستی : 6814993437
  • تلفن : 06633224023
  • فاکس : 06633208060
  • پست الکترونیکی : lsrw[at]lsrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 06633206020