راهبرد مشارکت شرکت آب منطقه ای لرستان
در راستای اجرای ماده 9 تصویبنامه 1127128 مورخ 28 / 12 / 95 شورای عالی اداری، مبنی بر حق اظهار نظر آزاد و ارائه پیشنهاد در مورد تصمیمها و فرایندهای اداری ،شهروندان حق دارند تا سیاست ها، فرآیندها، تصمیمات و اقدامات دستگاه های اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز کنند. شرکت آب منطقه ای لرستان با انتشار سامانه پیشنهادات در تارنما نسبت به دریافت پیشنهادات دستگاههای اجرایی و نیز پیشنهادات مردمی در رابطه با بهبود ارائه خدمات شرکت اقدام نموده است.پس از دریافت نظرات و دیدگاههای سازنده مردمی نسبت به اصلاح و ابلاغ آن اقدام خواهد شد. از اینکه با ارسال پیشنهاد، شرکت را در بهبود ارائه خدمات یاری می نمائید.سپاسگزاریم.
درگاههای مشارکت عمومی
در راستای اجرای مصوبه فوق و به منظور نیل به اهداف مندرج در منشور اخلاقی و خط مشی مبنی بر ارتقاء سطح رضایتمندی مشترکین صنعت آب سایر مردم نسبت به دریافت نظرات، پیشنهادها و انتقادات ایشان، از طرق زیر اقدام مینماید.
- نظرسنجی در خصوص لوایح و اسناد
این بخش به جمعآوری نظرهای مردمی در خصوص لوایح و طرحهای اختصاص دارد
- سامانه ثبت و پیگیری شکایات
این سامانه با هدف جمعآوری و پیگیری شکایات کلیه ذینفعان به صورت کاملاً الکترونیکی ایجاد گردیده است
- میز خدمت الکترونیک
در این بخش فهرست کلیه خدمات قرار دارد
- ارتباط با ما
این صفحه جهت اطلاع بینندگان وبسایت از آدرس و شماره تلفنهای شرکت آب منطقه ای لرستان طراحی گردیده است
- ارتباط با مدیر عامل
در این صفحه نحوه ارتباط با مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان توضیح داده شده
- ارتباط با معاونین شرکت آب منطقه ای لرستان
در این صفحه نحوه ارتباط با معاونین وزیر نیرو توضیح داده شده
- ارتباط مسئولین شرکت آب منطقه ای لرستاندر این صفحه کلیه اطلاعات تماس شرکتهای مادرتخصصی درج شده است
- ستاد خبری مرکز حراست
در این بخش نحوه ارتباط با مرکز حراست شرح داده شده است
سامانه نظام پیشنهادات
نظر سنجی قوانین
تاریخ ثبت :
آخرین به روزرسانی :
30826