حوزه مدیریت عامل |
عنوان شغل:کارشناس بازرسی و مدیریت عملکرد پست شماره 12-7 |
||
این شغل به منظور انجام بررسی و رسیدگی به شکایات واعتراضات مردمی و ارسال به واحدهای ذیربط و پیگیری جهت حصول نتیجه و اعلام نتایج حاصل از شکایات و درخواست ها به شاکیان و درخواست کنندگان صورت می گیرد.
- بررسی و رسیدگی به شکایات و اعتراضات مردمی (کتبی و شفاهی) که از طریق رسانه های عمومی یا صور دیگر به اطلاع شرکت می رسند و ارسال به واحدهای ذیربط و پیگیری تا حصول نتیجه - دریافت شکایت ها و درخواست های کتبی وشفاهی (مستقیم و غیرمستقیم) از طریق مشترکان یا رسانه های عمومی در رابطه با امور مربوط به شرکت - ارسال شکایت های دریافتی به واحدهای ذیربط و اخذ گزارش از آنها - پیگیری موارد مطروحه در شکایت و درخواست ها تا حصول نتیجه لازم - اعلام نتایج حاصل از شکایات و درخواست ها به شاکیان و درخواست کنندگان و جلب رضایت آنان - رسیدگی به شکایات و درخواست های دریافتی از کارکنان (حقوق و دستمزد- رتبه و تغییر وضعیت) شفاهی‘ کتبی یا تلفنی به منظور حل و ارجاع به واحد مربوطه - انجام نظر سنجی ازمشترکین براساس فرم های نظر سنجی تهیه شده به منظور آگاهی از نقاط ضعف و قوت وظایف انجام شده - نظارت و پیگیری بر نصب و اصلاح تابلوهای راهنمای طبقات و سر درب ها براساس اطلاعات دریافتی به منظور حرکت در جهت طرح تکریم ارباب رجوع - انجام اقدامات لازم جهت عملیاتی نمودن مفاد نظامنامههای بازرسی و مدیریت عملکرد و دستورالعملهای اجرائی مربوطه - همکاری و انجام برنامهریزی لازم به منظور بازرسیهای مدیریت ستادی شرکت مادر و ستاد وزارت نیرو - پیگیری لازم به منظور مرتفع نمودن نقاط ضعف موجود در خصوص گزارشات واصله مربوط به شرکت - پیگیری لازم و تسریع در ارسال پاسخ گزارشات بازرسیهای صورت گرفته و امور مربوط به پاسخگوئی به شکایات به ستاد - پیگیری و رسیدگی به امور ارجاعی و ارسال پاسخهای لازم به مکاتبات ارسالی از طرف شرکت مادر - تجزیه و تحلیل عملکرد واحدها و کارکنان شرکت و ارائه گزارش میزان رضایتمندی مراجعین از عملکرد پرسنل شرکت و واحدهای مربوطه و ارائه به مقام مافوق - انجام بازرسی موردی و در صورت نیاز همراهی با تیم بازرسی (با هماهنگی مدیریت و مدیرعامل شرکت) و جمعبندی و ارائه گزارش مربوطه - تنظیم و ارائه گزارش عملکرد ماهانه، فصلی و سالیانه به مقامات مافوق - جمعبندی، آسیبشناسی و تحلیل شکایات همراه با راهکارهای پیشنهادی به منظور کاهش آمار شکایات شرکت - دریافت شکایات حضوری و مکتوب (از مبادی مختلف) و پیگیری پاسخها از واحدها، بررسی و اعلام به شاکیان - تبیین و شناسائی گلوگاههای فساد، نقاط آسیبپذیر و انحرافات، مطابق با نظامنامه بازرسی و ارائه راهکارهای اجرائی به شرکت مادر - پیگیری و ارسال پاسخ در خصوص سامانه رسیدگی به شکایت سازمان بازرسی کل کشور و اداره کل بازرسی استان - پیگیری و استقرار نظام پاسخگوئی با راهاندازی سیستم سامد و میز خدمت با هماهنگی مقام مافوق - رسیدگی به اعتراضات و شکایات مردمی و نظارت بر عملکرد واحدهای تابعه در پاسخگویی به متقاضیان و تکریم ارباب رجوع - انجام سایر وظایف محوله
|