مدیریت حراست-پست شماره 12-15

حوزه مدیریت عامل

عنوان شغل:مدیریت حراست                                   پست شماره 12-15

 

تعریف و خلاصه شغل

 

این شغل به منظور هماهنگی و ایجاد ارتباط با سازمانها و نهادهای مرتبط جهت انجام امور حراستی براساس دستورالعمل های مصوب و انجام سایر امور محوله جهت نیل به اهداف سازمانی می باشد.

 

 

شرح وظایف

 

      - نظارت بر بخشهای داخلی حراست شامل(حفاظت اسناد‘ حفاظت پرسنل‘ حفاظت فیزیکی) مطابق دستورالعملهای صادره

      - برگزاری جلسه دوره ای در خصوص مسائل و مشکلات شرکت به منظور پیشگیری از بحران

       - ایجاد هماهنگی و ارتباط مستقیم با دستگاههای امنیتی استان شامل حراست کل و اطلاعات استان و دفاتر مرکزی حراست        وزرات نیرو و مدیریت منابع آب ایران براساس دستورالعمل های مصوب

      - اظهار نظر در خصوص اختصاص مشاغل حساس به پرسنل شرکت

      - حضور مستمر در جلسه شورای معاونین و مدیران (جلسات تخصیص آب، کمیته نیروی انسانی)

      -  نظارت برکلیه مکاتبات وارده و ارجاع موضوعی آن به بخشهای داخلی و در صورت نیاز مکاتبه با مدیران شرکت

     -  ابلاغ دستورالعملهای مربوط به دفتر حراست به مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت

     -  بازدیدهای دوره ای از کلیه پروژه ها و منابع آب شهرستانهای شرکت

     -  بررسی و شکایات واصله و گزارشات مردمی

     -  انعکاس سریع بحرانهای پیش آمده در سطح شرکت شامل اعتصابات-درگیری- فوت و غیره به مراجع ذیصلاح.

      -   نظارت بر اجرای آئین‌نامه‌ها، و دستورالعمل‌های مصوب حفاظت کارمندان، حفاظت فیزیکی، اسناد و مدارک

  • انجام خدمات مشورتی مورد لزوم مقام مدیریت عامل، دفاتر و مراجع ذیصلاح در زمینه‌های حفاظت کارمندان، حفاظت فیزیکی، حفاظت اسناد و مدارک، حفاظت داده‌ها، اطلاعات رایانه‌ای و سایر موارد حفاظتی و امنیتی مرتبط
  • نظارت بر حفاظت از تأسیسات طبقه‌بندی شده، تدوین و بازنگری طرح‌های حفاظت بر اساس دستورالعمل‌های صادره
  • برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر تهیه، نگهداری، نقل و انتقال و مصرف مواد ناریه بر اساس دستورالعمل‌های صادره

 

 

 

  • برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر تهیه، نگهداری و نقل و انتقال سلاح، بی‌سیم و لوازم مخابراتی بر اساس دستورالعمل‌های صادره
  • تحقیق، بررسی گزارشها و نامه‌های رسیده به حراست و ارسال نتایج به مراجع ذیربط
  • مکاتبه و پیگیری جهت صدور روادید اتباع بیگانه با مراکز مورد نیاز و نظارت و هماهنگی بر تردد آنها در محیط‌ شرکت
  • تهیه فهرست مشاغل حساس با هماهنگی مدیرعامل و مراجع ذیربط
  • تهیه طرحهای نظارتی و نظارت بر اجرای آنها جهت کلیه تأسیسات در مواقع عادی و اضطراری
  • نظارت و هماهنگی بر سفرهای خارجی کارکنان شرکت
  • تعیین ضوابط کلی حفاظتی مرتبط به موقعیت مکانی سیستمهای سخت‌افزاری اصلی شرکت وکنترل تردد به آن مکانها
  • نظارت در خصوص برقراری و یا مسدود نمودن پورتهای فیزیکی و منطقی ورودی و خروجی سیستمها توسط واحد فن‌آوری اطلاعات شرکت
  • نظارت بر اجرای ضوابط امنیتی مربوط به ورود و خروج تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از ساختمانها و اماکن
  • نظارت بر رعایت ملاحظات حفاظتی و امنیتی در خصوص نصب و توسعه شبکه‌های موجود در شرکت و اجرا و بررسی دوره‌ای امکان نفوذ و آسیب‌پذیری حفاظتی و امنیتی سیستمهای موجود و پیگیری رفع نواقص احتمالی توسط واحد فن‌آوری اطلاعات شرکت
  • پیگیری، دریافت و بررسی گزارش تلاشهای موفق و ناموفق نفوذ به سیستمهای موجود از سوی واحد فن‌آوری اطلاعات شرکت و ارائه گزارش به مدیرعامل شرکت و واحد حراست شرکت مادر
  • نظارت بر تعیین صلاحیت پیمانکاران و مشاورین شرکت جهت انجام خدمات حوزه فن‌آوری اطلاعات قبل از انعقاد قرارداد

-نظارت دوره‌ای از روند تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات طبقه‌بندی‌ شده و نحوه نگهداری از آنها در واحد فن‌آوری اطلاعات شرکت

 

 

 

 

 

 تاریخ ثبت : 18 فروردین 1404
  آخرین به روزرسانی :
 مونا
 8
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 207
  • بیشترین بازدید همزمان : 485
  • بازدید امروز : 3,697
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 17,564,463
  • آخرین به روزرسانی : 18 فروردین 1404 13:11:05
  • شناسه IP شما : 3.23.85.24

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : خرم آباد – میدان 22 بهمن – بلوار ولیعصر – بالاتر از تقاطع 60 متری – شرکت آب منطقه ای لرستان
  • کدپستی : 6814993437
  • تلفن : 06633224023
  • فاکس : 06633208060
  • پست الکترونیکی : lsrw[at]lsrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 06633206020