معاون مالی و پشتیبانی

معاونت منابع انسانی ،مالی و پشتیبانی

عنوان شغل:

معاون

پست شماره 12-177

 

تعریف و خلاصه شغل

 

این شغل به منظور نظارت بر تهیه و دستورالعمل های لازم در زمینه های اداری ومالی و ابلاغ آنها به واحدها‘ نظارت بر فعالیتهای مالی شرکت واقدامات لازم در جهت تامین نیازمندیهای شرکت‘ نظارت برچگونگی ارائه خدمات عمومی و رفاهی به کارکنان و انجام اقدامات لازم برای هماهنگ نمودن و کنترل مسائل اداری ومالی صورت می پذیرد.

 

 

شرح وظایف

 

- برنامه‌ریزی، نظارت و هماهنگی فعالیت‌های مالی شرکت در کلیه زمینه‌های تنظیم اسناد، رسیدگی و تشخیص حساب، پرداخت هزینه‌های جاری و عمرانی، نگهداری حسابها، تهیه و تنظیم صورتها و گزارشات مالی در چارچوب قوانین و مقررات و اتخاذ تصمیم مناسب در جهت تأمین منابع مالی مورد نیاز

-نظارت بر اجرای طرحهای طبقه‌بندی مشاغل و انجام اصلاحات لازم و ارائه پیشنهادات لازم به مراجع ذیصلاح جهت تأیید و تصویب

-وصول درآمدها و هزینه‌ها و اعمال تمهیدات لازم به منظور رفع مغایرتها و تهیه گزارشات مدیریتی در خصوص درآمدها و هزینه‌ها با هماهنگی معاونتهای مربوط

-برنامه‌ریزی، نظارت و هماهنگی در تهیه و تنظیم دستورالعملهای لازم در زمینه‌های امور اداری و مالی و پیشنهاد آنها به شرکت مادر جهت اخذ تأییدیه و پیگیری تصویب و ابلاغ آن

-انجام کلیه عملیات کارگزینی شامل: امور انتصاب، ترفیع، انتقال، جابجائی، بازخرید سنوات خدمت،  استعفا، مأموریتها  و مرخصی‌ها، صدور احکام و ابلاغ‌های مربوطه و سایر امور مربوطه

-انجام هماهنگی‌ها و اقدامات لازم در اجرای برنامه‌ها و طرحهای حقوق و مزایا، بازنشستگی، رفاه و سایر مسایل مربوط به نگهداری نیروی انسانی از قبیل پوششهای بیمه‌ای، تسهیلات مالی و غیر مالی، امور درمان، خدمات عمومی، رفاهی و ایمنی پرسنل بر اساس قوانین و مقررات مورد عمل

-نظارت بر امور ورزش همکاران و انجام هماهنگی و تأمین امکانات اولیه بر اساس ضوابط و مقررات مربوط

-برنامه‌ریزی جهت انجام امور اداری و خدمات در جهت ارائه سرویس بهتر از طریق واحدهای تحت سرپرستی و کنترل پیشرفت کارها و عملیات و انجام راهنمایی و هماهنگی واحدها در جهت انجام وظایف محوله در چارچوب قوانین و مقررات و دستورالعملها

-برنامه ریزی و هماهنگی جهت استقرار سیستمهای مکانیزه اداری و به روز نگهداشتن آن

-نظارت بر عملکرد سیستم مکاتبات اداری و ثبت و صدور نامه‌ها و حفاظت از سیستم بایگانی اسناد و مدارک در پرونده‌های پرسنلی و اداری و سیستم مکانیزه و نظارت بر امحاء اسناد و مدارک منسوخ بر اساس ضوابط و دستورالعملهای مورد عمل

-برنامه‌ریزی و نظارت بر عملکرد و نحوه نگهداری ساختمانها، دستگاهها، ماشین‌آلات، تأسیسات، ابنیه و فضای سبز، نامه‌رسانی و سایر خدمات مورد نیاز شرکت

-برنامه‌ریزی و نظارت بر مبادله قراردادهای بازرگانی، عملیات تعمیر و نگهداری و امور خدماتی

-برنامه‌ریزی و نظارت بر مدیریت انبارها و اموال

- برنامه‌ریزی و نظارت لازم در جهت تأمین نیازمندیهای شرکت به قطعات و ماشین‌آلات، دستگاهها و لوازم و تجهیزات اداری

-نظارت بر عملیات مناقصه و مزایده و استعلام مربوط به خرید و فروش اقلام و نیازهای تدارکاتی و سیستم انبارداری و نگهداری اموال

-برنامه‌ریزی و هماهنگی با واحدهای ذیربط در زمینه مسائل اداری و مالی شرکت و تهیه و تدوین گزارشات مالی و گزارشات تحلیلی از عملکرد حوزه ذیربط

-انجام هماهنگی با سایر حوزه‌‍‌های شرکت در زمینه بررسی اقتصادی و تحلیل هزینه و منفعت روشها و ارائه همکاریهای لازم از طریق واحدهای مربوطه برای تدوین روشهایی که منجر به سوددهی شرکت می‌شود

-انجام هماهنگی با سایر حوزه‌های شرکت در زمینه تدوین بودجه سالانه و همکاری برای تهیه موافقت‌نامه‌های شرکت با مجریان طرحها به منظور کنترل و هماهنگی مسائل اداری و مالی

-نظارت بر تهیه صورتحساب و بیلان کلی درآمد

-احصاء، بازنگری و اصلاح فرآیندهای انجام کار بطور مستمر

-نظارت بر فعالیت های مالی شرکت و اتخاذ تصمیمات لازم جهت تامین منابع مالی موردنیاز

- اتخاذ تدابیر لازم در زمینه چگونگی تامین ونگهداری نیروی انسانی مورد نیاز شرکت

- نظارت بر انجام امور اداری وخدمات درجهت ارائه سرویس بهتر

- اقدام درجهت تامین نیازمندیهای شرکت به قطعات وماشین آلات ونظارت بر عملیات مربوط به خرید و تدارکات و سیستم انبار ونگهداری اموال

- نظارت بر چگونگی ارائه خدمات عمومی و رفاهی به کارکنان

- تدوین دستورالعمل برای مدیریت ساختمان ها ‘ تجهیزات و وسائل نقلیه

- نظارت برمدیریت انرژی و بهینه کردن مصرف آب و برق و سوخت

- نظارت بر تهیه و دستورالعمل های لازم در زمینه های اداری و مالی و ابلاغ آنها به واحدها و پیگیری در انجام آنها

- انجام اقدامات لازم به منظور هماهنگ نمودن و کنترل مسائل اداری ومالی و تدارکاتی

- تنظیم گزارشهای تحلیلی و ارائه پیشنهادات در زمینه مسائل اداری و مالی وتدارکاتی

- انجام بررسی های اقتصادی لازم و تدوین روش هائی که منجر به سوددهی شرکت گردد با همکاری سایر واحدها

- همکاری در تهیه بودجه سالانه شرکت اعم از جاری و سرمایه ای

- نظارت بر انجام مکاتبات و ثبت و صدور نامه ها

- نظارت بر انجام بایگانی مدارک و اسناد و امحای اسناد براساس ضوابط و دستورالعمل های مربوطه

- پرداخت هزینه های جاری وعمرانی و نگهداری حساب ها و تهیه صورت ها و گزارشهای مالی مطابق مقررات مربوطه

- نظارت برخدمات پرسنلی کارکنان شرکت با رعایت قوانین و مقررات و ضوابط مربوطه

- همکاری با واحدهای ذیربط در انعقاد قراردادهای شرکت با اشخاص حقیقی و حقوقی در صورت لزوم

- عضویت و فعالیت در کمیته های مرتبط با وظایف حوزه حسب ابلاغ صادره از سوی مدیرعامل

- طرح ریزی هدایت پیاده سازی و کنترل فعالیت های بهبود به منظور تسهیل در انجام فرآیندهای حوزه مالی و پشتیبانی و ایجاد تحول اداری

- تهیه وتدوین گزارش تحلیلی از مجموعه عملکرد سالانه حوزه و سایر کارکردهای مرتبط با وظایف وماموریت های اصلی

- تهیه وتدوین برنامه های عملیاتی میان مدت و بلند مدت برای فعالیت های حوزه مالی و پشتیبانی براساس جهت گیری ها وخط مشی های کلان شرکت

- الگوبرداری از بهترین ها جهت بهبود فرآیندهای کاری

- اجرای روش های اجرایی دستورالعمل ها و سایر مستندات ابلاغ شده‘ مصوبات سازمانی

- انجام سایر وظایف محوله در محدوه شغل و وظایف حوزه تحت مدیریت

 

 

 

 

 تاریخ ثبت : 18 فروردین 1404
  آخرین به روزرسانی :
 مونا
 9
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 207
  • بیشترین بازدید همزمان : 485
  • بازدید امروز : 3,697
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 17,564,463
  • آخرین به روزرسانی : 18 فروردین 1404 13:11:05
  • شناسه IP شما : 3.23.85.24

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : خرم آباد – میدان 22 بهمن – بلوار ولیعصر – بالاتر از تقاطع 60 متری – شرکت آب منطقه ای لرستان
  • کدپستی : 6814993437
  • تلفن : 06633224023
  • فاکس : 06633208060
  • پست الکترونیکی : lsrw[at]lsrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 06633206020