ØÙˆØ²Ù‡ مدیریت عامل |
عنوان شغل:کارشناس بازرسی و مدیریت عملکرد پست شماره 12-8 |
||
این شغل به منظور انجام بررسی Ùˆ رسیدگی به شکایات واعتراضات مردمی Ùˆ ارسال به ÙˆØ§ØØ¯Ù‡Ø§ÛŒ ذیربط Ùˆ پیگیری جهت ØØµÙˆÙ„ نتیجه Ùˆ اعلام نتایج ØØ§ØµÙ„ از شکایات Ùˆ درخواست ها به شاکیان Ùˆ درخواست کنندگان صورت Ù…ÛŒ گیرد.
- بررسی Ùˆ رسیدگی به شکایات Ùˆ اعتراضات مردمی (کتبی Ùˆ Ø´ÙØ§Ù‡ÛŒ) Ú©Ù‡ از طریق رسانه های عمومی یا صور دیگر به اطلاع شرکت Ù…ÛŒ رسند Ùˆ ارسال به ÙˆØ§ØØ¯Ù‡Ø§ÛŒ ذیربط Ùˆ پیگیری تا ØØµÙˆÙ„ نتیجه - Ø¯Ø±ÛŒØ§ÙØª شکایت ها Ùˆ درخواست های کتبی ÙˆØ´ÙØ§Ù‡ÛŒ (مستقیم Ùˆ غیرمستقیم) از طریق مشترکان یا رسانه های عمومی در رابطه با امور مربوط به شرکت - ارسال شکایت های Ø¯Ø±ÛŒØ§ÙØªÛŒ به ÙˆØ§ØØ¯Ù‡Ø§ÛŒ ذیربط Ùˆ اخذ گزارش از آنها - پیگیری موارد مطروØÙ‡ در شکایت Ùˆ درخواست ها تا ØØµÙˆÙ„ نتیجه لازم - اعلام نتایج ØØ§ØµÙ„ از شکایات Ùˆ درخواست ها به شاکیان Ùˆ درخواست کنندگان Ùˆ جلب رضایت آنان - رسیدگی به شکایات Ùˆ درخواست های Ø¯Ø±ÛŒØ§ÙØªÛŒ از کارکنان (ØÙ‚وق Ùˆ دستمزد- رتبه Ùˆ تغییر وضعیت) Ø´ÙØ§Ù‡ÛŒ‘ کتبی یا تلÙÙ†ÛŒ به منظور ØÙ„ Ùˆ ارجاع به ÙˆØ§ØØ¯ مربوطه - انجام نظر سنجی ازمشترکین براساس ÙØ±Ù… های نظر سنجی تهیه شده به منظور آگاهی از نقاط ضع٠و قوت وظای٠انجام شده - نظارت Ùˆ پیگیری بر نصب Ùˆ Ø§ØµÙ„Ø§Ø ØªØ§Ø¨Ù„ÙˆÙ‡Ø§ÛŒ راهنمای طبقات Ùˆ سر درب ها براساس اطلاعات Ø¯Ø±ÛŒØ§ÙØªÛŒ به منظور ØØ±Ú©Øª در جهت Ø·Ø±Ø ØªÚ©Ø±ÛŒÙ… ارباب رجوع - انجام اقدامات لازم جهت عملیاتی نمودن Ù…ÙØ§Ø¯ نظامنامههای بازرسی Ùˆ مدیریت عملکرد Ùˆ دستورالعملهای اجرائی مربوطه - همکاری Ùˆ انجام برنامهریزی لازم به منظور بازرسیهای مدیریت ستادی شرکت مادر Ùˆ ستاد وزارت نیرو - پیگیری لازم به منظور Ù…Ø±ØªÙØ¹ نمودن نقاط ضع٠موجود در خصوص گزارشات واصله مربوط به شرکت - پیگیری لازم Ùˆ تسریع در ارسال پاسخ گزارشات بازرسیهای صورت Ú¯Ø±ÙØªÙ‡ Ùˆ امور مربوط به پاسخگوئی به شکایات به ستاد - پیگیری Ùˆ رسیدگی به امور ارجاعی Ùˆ ارسال پاسخهای لازم به مکاتبات ارسالی از طر٠شرکت مادر - تجزیه Ùˆ تØÙ„یل عملکرد ÙˆØ§ØØ¯Ù‡Ø§ Ùˆ کارکنان شرکت Ùˆ ارائه گزارش میزان رضایتمندی مراجعین از عملکرد پرسنل شرکت Ùˆ ÙˆØ§ØØ¯Ù‡Ø§ÛŒ مربوطه Ùˆ ارائه به مقام ماÙوق - انجام بازرسی موردی Ùˆ در صورت نیاز همراهی با تیم بازرسی (با هماهنگی مدیریت Ùˆ مدیرعامل شرکت) Ùˆ جمعبندی Ùˆ ارائه گزارش مربوطه - تنظیم Ùˆ ارائه گزارش عملکرد ماهانه، ÙØµÙ„ÛŒ Ùˆ سالیانه به مقامات ماÙوق - جمعبندی، آسیبشناسی Ùˆ تØÙ„یل شکایات همراه با راهکارهای پیشنهادی به منظور کاهش آمار شکایات شرکت - Ø¯Ø±ÛŒØ§ÙØª شکایات ØØ¶ÙˆØ±ÛŒ Ùˆ مکتوب (از مبادی مختلÙ) Ùˆ پیگیری پاسخها از ÙˆØ§ØØ¯Ù‡Ø§ØŒ بررسی Ùˆ اعلام به شاکیان - تبیین Ùˆ شناسائی گلوگاههای ÙØ³Ø§Ø¯ØŒ نقاط آسیبپذیر Ùˆ Ø§Ù†ØØ±Ø§Ùات، مطابق با نظامنامه بازرسی Ùˆ ارائه راهکارهای اجرائی به شرکت مادر - پیگیری Ùˆ ارسال پاسخ در خصوص سامانه رسیدگی به شکایت سازمان بازرسی Ú©Ù„ کشور Ùˆ اداره Ú©Ù„ بازرسی استان - پیگیری Ùˆ استقرار نظام پاسخگوئی با راهاندازی سیستم سامد Ùˆ میز خدمت با هماهنگی مقام ماÙوق - رسیدگی به اعتراضات Ùˆ شکایات مردمی Ùˆ نظارت بر عملکرد ÙˆØ§ØØ¯Ù‡Ø§ÛŒ تابعه در پاسخگویی به متقاضیان Ùˆ تکریم ارباب رجوع -انجام سایر وظای٠مØÙˆÙ„Ù‡
|