کارشناس بازرسی و مدیریت عملکرد-پست شماره 12-8

حوزه مدیریت عامل

عنوان شغل:کارشناس بازرسی Ùˆ مدیریت عملکرد                پست شماره 12-8

 

تعریف و خلاصه شغل

 

این شغل به منظور انجام بررسی  Ùˆ رسیدگی به شکایات واعتراضات مردمی Ùˆ ارسال به واحدهای ذیربط Ùˆ پیگیری جهت حصول نتیجه Ùˆ اعلام نتایج حاصل از شکایات Ùˆ درخواست ها به شاکیان Ùˆ درخواست کنندگان صورت Ù…ÛŒ گیرد.

شرح وظایف

 

- بررسی و رسیدگی به شکایات و اعتراضات مردمی (کتبی و شفاهی) که از طریق رسانه های عمومی یا صور دیگر به اطلاع شرکت می رسند و ارسال به واحدهای ذیربط و پیگیری تا حصول نتیجه

- دریافت شکایت ها و درخواست های کتبی وشفاهی (مستقیم و غیرمستقیم) از طریق مشترکان یا رسانه های عمومی در رابطه با امور مربوط به شرکت

- ارسال شکایت های دریافتی به واحدهای ذیربط و اخذ گزارش از آنها

- پیگیری موارد مطروحه در شکایت و درخواست ها تا حصول نتیجه لازم

- اعلام نتایج حاصل از شکایات و درخواست ها به شاکیان و درخواست کنندگان و جلب رضایت آنان

- رسیدگی به شکایات Ùˆ درخواست های دریافتی از کارکنان (حقوق Ùˆ دستمزد- رتبه Ùˆ تغییر وضعیت) شفاهی‘ کتبی یا تلفنی به منظور حل Ùˆ ارجاع به واحد مربوطه

- انجام نظر سنجی ازمشترکین براساس فرم های نظر سنجی تهیه شده به منظور آگاهی از نقاط ضعف و قوت وظایف انجام شده

- نظارت و پیگیری بر نصب و اصلاح تابلوهای راهنمای طبقات و سر درب ها براساس اطلاعات دریافتی به منظور حرکت در جهت طرح تکریم ارباب رجوع

-  Ø§Ù†Ø¬Ø§Ù… اقدامات لازم جهت عملیاتی نمودن مفاد نظام‌نامه‌های بازرسی Ùˆ مدیریت عملکرد Ùˆ دستورالعملهای اجرائی مربوطه

-  Ù‡Ù…کاری Ùˆ انجام برنامه‌ریزی لازم به منظور بازرسی‌های مدیریت ستادی شرکت مادر Ùˆ ستاد وزارت نیرو

- پیگیری لازم به منظور مرتفع نمودن نقاط ضعف موجود در خصوص گزارشات واصله مربوط به شرکت

-  Ù¾ÛŒÚ¯ÛŒØ±ÛŒ لازم Ùˆ تسریع در ارسال پاسخ گزارشات بازرسیهای صورت گرفته Ùˆ امور مربوط به پاسخگوئی به شکایات به ستاد

- پیگیری و رسیدگی به امور ارجاعی و ارسال پاسخهای لازم به مکاتبات ارسالی از طرف شرکت مادر

- تجزیه Ùˆ تحلیل عملکرد واحدها Ùˆ کارکنان شرکت Ùˆ ارائه گزارش میزان رضایت‌مندی مراجعین از عملکرد پرسنل شرکت Ùˆ واحدهای مربوطه Ùˆ ارائه به مقام مافوق

- انجام بازرسی موردی Ùˆ در صورت نیاز همراهی با تیم بازرسی (با هماهنگی مدیریت Ùˆ مدیرعامل شرکت) Ùˆ جمع‌بندی Ùˆ ارائه گزارش مربوطه

-  ØªÙ†Ø¸ÛŒÙ… Ùˆ ارائه گزارش عملکرد ماهانه، فصلی Ùˆ سالیانه به مقامات مافوق

-  Ø¬Ù…ع‌بندی، آسیب‌شناسی Ùˆ تحلیل شکایات همراه با راهکارهای پیشنهادی به منظور کاهش آمار شکایات شرکت

-  Ø¯Ø±ÛŒØ§ÙØª شکایات حضوری Ùˆ مکتوب (از مبادی مختلف) Ùˆ پیگیری پاسخها از واحدها، بررسی Ùˆ اعلام به شاکیان

- تبیین Ùˆ شناسائی گلوگاههای فساد، نقاط آسیب‌پذیر Ùˆ انحرافات، مطابق با نظام‌نامه بازرسی Ùˆ ارائه راهکارهای اجرائی به شرکت مادر

- پیگیری و ارسال پاسخ در خصوص سامانه رسیدگی به شکایت سازمان بازرسی کل کشور و اداره کل بازرسی استان

-  Ù¾ÛŒÚ¯ÛŒØ±ÛŒ Ùˆ استقرار نظام پاسخگوئی با راه‌اندازی سیستم سامد Ùˆ میز خدمت با هماهنگی مقام مافوق

- رسیدگی به اعتراضات و شکایات مردمی و نظارت بر عملکرد واحدهای تابعه در پاسخگویی به متقاضیان و تکریم ارباب رجوع

-انجام سایر وظایف محوله

 

 

 

 

 

 ØªØ§Ø±ÛŒØ® ثبت : 18 فروردین 1404
  آخرین به روزرسانی :
 Ù…ونا
 752
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 214
  • بیشترین بازدید همزمان : 1160
  • بازدید امروز : 477
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 20,138,765
  • آخرین به روزرسانی : 23 مهر 1404 14:24:09
  • شناسه IP شما : 216.73.216.109

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : خرم آباد – میدان 22 بهمن – بلوار ولیعصر – بالاتر از تقاطع 60 متری – شرکت آب منطقه ای لرستان
  • کدپستی : 6814993437
  • تلفن : 06633224023
  • فاکس : 06633208060
  • پست الکترونیکی : lsrw[at]lsrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 06633206020