معاونت منابع انسانی ،مالی و پشتیبانی |
عنوان شغل: |
معاون |
پست شماره 12-177 |
||
این شغل به منظور نظارت بر تهیه Ùˆ دستورالعمل های لازم در زمینه های اداری ومالی Ùˆ ابلاغ آنها به ÙˆØ§ØØ¯Ù‡Ø§‘ نظارت بر ÙØ¹Ø§Ù„یتهای مالی شرکت واقدامات لازم در جهت تامین نیازمندیهای شرکت‘ نظارت برچگونگی ارائه خدمات عمومی Ùˆ Ø±ÙØ§Ù‡ÛŒ به کارکنان Ùˆ انجام اقدامات لازم برای هماهنگ نمودن Ùˆ کنترل مسائل اداری ومالی صورت Ù…ÛŒ پذیرد.
- برنامهریزی، نظارت Ùˆ هماهنگی ÙØ¹Ø§Ù„یتهای مالی شرکت در کلیه زمینههای تنظیم اسناد، رسیدگی Ùˆ تشخیص ØØ³Ø§Ø¨ØŒ پرداخت هزینههای جاری Ùˆ عمرانی، نگهداری ØØ³Ø§Ø¨Ù‡Ø§ØŒ تهیه Ùˆ تنظیم صورتها Ùˆ گزارشات مالی در چارچوب قوانین Ùˆ مقررات Ùˆ اتخاذ تصمیم مناسب در جهت تأمین منابع مالی مورد نیاز -نظارت بر اجرای طرØÙ‡Ø§ÛŒ طبقهبندی مشاغل Ùˆ انجام Ø§ØµÙ„Ø§ØØ§Øª لازم Ùˆ ارائه پیشنهادات لازم به مراجع Ø°ÛŒØµÙ„Ø§Ø Ø¬Ù‡Øª تأیید Ùˆ تصویب -وصول درآمدها Ùˆ هزینهها Ùˆ اعمال تمهیدات لازم به منظور Ø±ÙØ¹ مغایرتها Ùˆ تهیه گزارشات مدیریتی در خصوص درآمدها Ùˆ هزینهها با هماهنگی معاونتهای مربوط -برنامهریزی، نظارت Ùˆ هماهنگی در تهیه Ùˆ تنظیم دستورالعملهای لازم در زمینههای امور اداری Ùˆ مالی Ùˆ پیشنهاد آنها به شرکت مادر جهت اخذ تأییدیه Ùˆ پیگیری تصویب Ùˆ ابلاغ آن -انجام کلیه عملیات کارگزینی شامل: امور انتصاب، ترÙیع، انتقال، جابجائی، بازخرید سنوات خدمت، Ø§Ø³ØªØ¹ÙØ§ØŒ مأموریتها Ùˆ مرخصیها، صدور اØÚ©Ø§Ù… Ùˆ ابلاغهای مربوطه Ùˆ سایر امور مربوطه -انجام هماهنگیها Ùˆ اقدامات لازم در اجرای برنامهها Ùˆ طرØÙ‡Ø§ÛŒ ØÙ‚وق Ùˆ مزایا، بازنشستگی، Ø±ÙØ§Ù‡ Ùˆ سایر مسایل مربوط به نگهداری نیروی انسانی از قبیل پوششهای بیمهای، تسهیلات مالی Ùˆ غیر مالی، امور درمان، خدمات عمومی، Ø±ÙØ§Ù‡ÛŒ Ùˆ ایمنی پرسنل بر اساس قوانین Ùˆ مقررات مورد عمل -نظارت بر امور ورزش همکاران Ùˆ انجام هماهنگی Ùˆ تأمین امکانات اولیه بر اساس ضوابط Ùˆ مقررات مربوط -برنامهریزی جهت انجام امور اداری Ùˆ خدمات در جهت ارائه سرویس بهتر از طریق ÙˆØ§ØØ¯Ù‡Ø§ÛŒ ØªØØª سرپرستی Ùˆ کنترل Ù¾ÛŒØ´Ø±ÙØª کارها Ùˆ عملیات Ùˆ انجام راهنمایی Ùˆ هماهنگی ÙˆØ§ØØ¯Ù‡Ø§ در جهت انجام وظای٠مØÙˆÙ„Ù‡ در چارچوب قوانین Ùˆ مقررات Ùˆ دستورالعملها -برنامه ریزی Ùˆ هماهنگی جهت استقرار سیستمهای مکانیزه اداری Ùˆ به روز نگهداشتن آن -نظارت بر عملکرد سیستم مکاتبات اداری Ùˆ ثبت Ùˆ صدور نامهها Ùˆ ØÙاظت از سیستم بایگانی اسناد Ùˆ مدارک در پروندههای پرسنلی Ùˆ اداری Ùˆ سیستم مکانیزه Ùˆ نظارت بر Ø§Ù…ØØ§Ø¡ اسناد Ùˆ مدارک منسوخ بر اساس ضوابط Ùˆ دستورالعملهای مورد عمل -برنامهریزی Ùˆ نظارت بر عملکرد Ùˆ Ù†ØÙˆÙ‡ نگهداری ساختمانها، دستگاهها، ماشینآلات، تأسیسات، ابنیه Ùˆ ÙØ¶Ø§ÛŒ سبز، نامهرسانی Ùˆ سایر خدمات مورد نیاز شرکت -برنامهریزی Ùˆ نظارت بر مبادله قراردادهای بازرگانی، عملیات تعمیر Ùˆ نگهداری Ùˆ امور خدماتی -برنامهریزی Ùˆ نظارت بر مدیریت انبارها Ùˆ اموال - برنامهریزی Ùˆ نظارت لازم در جهت تأمین نیازمندیهای شرکت به قطعات Ùˆ ماشینآلات، دستگاهها Ùˆ لوازم Ùˆ تجهیزات اداری -نظارت بر عملیات مناقصه Ùˆ مزایده Ùˆ استعلام مربوط به خرید Ùˆ ÙØ±ÙˆØ´ اقلام Ùˆ نیازهای تدارکاتی Ùˆ سیستم انبارداری Ùˆ نگهداری اموال -برنامهریزی Ùˆ هماهنگی با ÙˆØ§ØØ¯Ù‡Ø§ÛŒ ذیربط در زمینه مسائل اداری Ùˆ مالی شرکت Ùˆ تهیه Ùˆ تدوین گزارشات مالی Ùˆ گزارشات تØÙ„یلی از عملکرد ØÙˆØ²Ù‡ ذیربط -انجام هماهنگی با سایر ØÙˆØ²Ù‡Ù‡Ø§ÛŒ شرکت در زمینه بررسی اقتصادی Ùˆ تØÙ„یل هزینه Ùˆ Ù…Ù†ÙØ¹Øª روشها Ùˆ ارائه همکاریهای لازم از طریق ÙˆØ§ØØ¯Ù‡Ø§ÛŒ مربوطه برای تدوین روشهایی Ú©Ù‡ منجر به سوددهی شرکت میشود -انجام هماهنگی با سایر ØÙˆØ²Ù‡Ù‡Ø§ÛŒ شرکت در زمینه تدوین بودجه سالانه Ùˆ همکاری برای تهیه مواÙقتنامههای شرکت با مجریان طرØÙ‡Ø§ به منظور کنترل Ùˆ هماهنگی مسائل اداری Ùˆ مالی -نظارت بر تهیه ØµÙˆØ±ØªØØ³Ø§Ø¨ Ùˆ بیلان Ú©Ù„ÛŒ درآمد -Ø§ØØµØ§Ø¡ØŒ بازنگری Ùˆ Ø§ØµÙ„Ø§Ø ÙØ±Ø¢ÛŒÙ†Ø¯Ù‡Ø§ÛŒ انجام کار بطور مستمر -نظارت بر ÙØ¹Ø§Ù„یت های مالی شرکت Ùˆ اتخاذ تصمیمات لازم جهت تامین منابع مالی موردنیاز - اتخاذ تدابیر لازم در زمینه چگونگی تامین ونگهداری نیروی انسانی مورد نیاز شرکت - نظارت بر انجام امور اداری وخدمات درجهت ارائه سرویس بهتر - اقدام درجهت تامین نیازمندیهای شرکت به قطعات وماشین آلات ونظارت بر عملیات مربوط به خرید Ùˆ تدارکات Ùˆ سیستم انبار ونگهداری اموال - نظارت بر چگونگی ارائه خدمات عمومی Ùˆ Ø±ÙØ§Ù‡ÛŒ به کارکنان - تدوین دستورالعمل برای مدیریت ساختمان ها ‘ تجهیزات Ùˆ وسائل نقلیه - نظارت برمدیریت انرژی Ùˆ بهینه کردن مصر٠آب Ùˆ برق Ùˆ سوخت - نظارت بر تهیه Ùˆ دستورالعمل های لازم در زمینه های اداری Ùˆ مالی Ùˆ ابلاغ آنها به ÙˆØ§ØØ¯Ù‡Ø§ Ùˆ پیگیری در انجام آنها - انجام اقدامات لازم به منظور هماهنگ نمودن Ùˆ کنترل مسائل اداری ومالی Ùˆ تدارکاتی - تنظیم گزارشهای تØÙ„یلی Ùˆ ارائه پیشنهادات در زمینه مسائل اداری Ùˆ مالی وتدارکاتی - انجام بررسی های اقتصادی لازم Ùˆ تدوین روش هائی Ú©Ù‡ منجر به سوددهی شرکت گردد با همکاری سایر ÙˆØ§ØØ¯Ù‡Ø§ - همکاری در تهیه بودجه سالانه شرکت اعم از جاری Ùˆ سرمایه ای - نظارت بر انجام مکاتبات Ùˆ ثبت Ùˆ صدور نامه ها - نظارت بر انجام بایگانی مدارک Ùˆ اسناد Ùˆ Ø§Ù…ØØ§ÛŒ اسناد براساس ضوابط Ùˆ دستورالعمل های مربوطه - پرداخت هزینه های جاری وعمرانی Ùˆ نگهداری ØØ³Ø§Ø¨ ها Ùˆ تهیه صورت ها Ùˆ گزارشهای مالی مطابق مقررات مربوطه - نظارت برخدمات پرسنلی کارکنان شرکت با رعایت قوانین Ùˆ مقررات Ùˆ ضوابط مربوطه - همکاری با ÙˆØ§ØØ¯Ù‡Ø§ÛŒ ذیربط در انعقاد قراردادهای شرکت با اشخاص ØÙ‚یقی Ùˆ ØÙ‚وقی در صورت لزوم - عضویت Ùˆ ÙØ¹Ø§Ù„یت در کمیته های مرتبط با وظای٠ØÙˆØ²Ù‡ ØØ³Ø¨ ابلاغ صادره از سوی مدیرعامل - Ø·Ø±Ø Ø±ÛŒØ²ÛŒ هدایت پیاده سازی Ùˆ کنترل ÙØ¹Ø§Ù„یت های بهبود به منظور تسهیل در انجام ÙØ±Ø¢ÛŒÙ†Ø¯Ù‡Ø§ÛŒ ØÙˆØ²Ù‡ مالی Ùˆ پشتیبانی Ùˆ ایجاد تØÙˆÙ„ اداری - تهیه وتدوین گزارش تØÙ„یلی از مجموعه عملکرد سالانه ØÙˆØ²Ù‡ Ùˆ سایر کارکردهای مرتبط با وظای٠وماموریت های اصلی - تهیه وتدوین برنامه های عملیاتی میان مدت Ùˆ بلند مدت برای ÙØ¹Ø§Ù„یت های ØÙˆØ²Ù‡ مالی Ùˆ پشتیبانی براساس جهت گیری ها وخط مشی های کلان شرکت - الگوبرداری از بهترین ها جهت بهبود ÙØ±Ø¢ÛŒÙ†Ø¯Ù‡Ø§ÛŒ کاری - اجرای روش های اجرایی دستورالعمل ها Ùˆ سایر مستندات ابلاغ شده‘ مصوبات سازمانی - انجام سایر وظای٠مØÙˆÙ„Ù‡ در Ù…ØØ¯ÙˆÙ‡ شغل Ùˆ وظای٠ØÙˆØ²Ù‡ ØªØØª مدیریت
|